Fogarna

Igår tog vi oss tid för att organisera om lite här hemma så att vi kan börja tapetsera osv i Ralfs rum. Det tog hela dagen, Det tar vist lite tid att göra om arbetsrum till barnrum... men nu är det gjort. Dessvärre fick jag lida hela kvällen, natten och fortfarande på grund av det. Fogarna gillade inte att jag rörde på mig lite.
Bara att ta sig upp från soffan och gå till köket efter det tog en evighet och sen fick Robin till och med komma och hjälpa mig att fixa te. TOTALT invalid blev jag.


Den största skillnaden syns dessvärre inte på bilderna, men ni får se när ni kommer och hälsar på.

Jag är så trött på dessa förbannade foglossningar. Jag kan knappt röra mig och jag har inte kunnat träna på alldeles för länge. Jag står inte ut längre. Jag kommer att bli depremerad om jag aldrig kan göra någonting. Jag är trots allt bara i vecka 24 än så länge.
Men nu har jag i alla fall ringt Inpuls och bokat en tid med en personlig tränare, så nu hoppas jag att han kan hjälpa mig så jag kan träna lite i alla fall. Typ överdelen åtminstonde.

Sen klockan 8 ska jag även ringa MVC och kolla hur jag får tag i ett foglossningsbälte.

I morgon ska jag till Inpuls, jag hoppas på förändring, håll tummarna för mig.


Kommentarer
Postat av: Erika

Håller tummarna att de kan hjälpa dig!!!

Varma styrke kramar, Erika

2011-11-22 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0