Jag har skrivit prov idag

Jag skrev provet idag. Helt lugn var jag, inte ens en liten strimma av nervositet fanns. Jag har ju inte kunnat göra bättre ifrån mig i plugget, trots att jag inte kunnat plugga på över en vecka men jag kan inte styra över saker som händer, och jag har inte så höga krav på mig själv att jag inte tillåter mig själv sörja och vara ledsen. Jag skrev med inställningen Klart jag kan klara det, men om jag inte gör det så gör det inget. Jag har inte bråttom att bli diplomerad. Antingen blir jag det i morgon eller så blir jag det om någon vecka.

Provet kändes enkelt. En fantastisk känsla. Jag hoppas att det inte är jag som har svammlat helt och hållet och fått för mig saker, men det kändes faktsikt enkelt. Jag svarade på alla frågor, vissa småsaker som jag egentligen kan fick jag hjärnsläpp i, men jag tror inte att det kan göra att jag inte blir godkänd. Vi får se.

Det spelar mig faktisikt inte så stor roll om jag blir godkänd i morgon eller om några veckor som sagt. Men det klart att det kommer bli kul och det klart att jag kommer fira med en pomelo i morgonkväll om så är fallet (annars tröstäter jag väl en pomelo).

I morgon får jag svaret.

Ikväll är jag trött men snart kommer min kära vän Tom över på fika Han fyller år, den gamle räven, och nu när det var ett tag sedan vi träffades så kommer det bli jätte kul. Kanske att man kan ta och spela new super mario bros på tre eller mario cart på tre. Jag ser fram emot det.

Jag hoppas ni alla har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0