Utbildningshelg

I morgon går jag sista steget i Ayurveda och slutprovet är på lördag.

Det känns konstigt. Jag är inte säker på att jag kommer klara av att gå kursen helt och hållet, men samtidigt så känns det viktigt att i alla fall försöka. Jag har en föreställning att det kanske kan vara ganska skönt att försöka fokusera på någonting annat. Det är ju trots allt när det blir för tyst och lugnt som ångesten, paniken och känslorna kommer.

Provet får jag väl försöka skriva, men jag förväntar mig egentligen inte så mycket eftersom jag inte har kunnat plugga. Det får gå som det går. Livet är ju faktiskt så bra så man kan göra omprov om det skulle behövas.


Kommentarer
Postat av: Lotta Gustafsson

Fin blogg du har!Det går säkert bra på provet! Du är iallafall bland omtänksamma männislor! stor kram till dej!

2011-11-11 @ 19:25:10
Postat av: Liv

Tack så mycket Lotta!

Ja jag är ju bland fantastiska människor, det är det som gör att jag orkar gå. Det får gå som det vill på provet. Det gör inget om jag måste skriva om det om någon vecka.

2011-11-11 @ 22:24:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0