Dagens skratt ♥

Dagens skratt:

Min älskade mamma berättar hur irriterad hon kan bli på telefonförsäljare och att hon oftast inte brukar svara när nummret som ringer ser ut att vara någon sådan. Men så hade hon råkat svara av misstag och givetvis är det en telefonförsäljare på andra sidan luren. Han ringer från telenor och säger att eftersom hon är en av deras bästa kunder så erbjuder han henne en ny bra Pc-laptop om hon förlänger sitt abonomang hos dem med 24 månader. Precis när hon har lyssnat klart på honom och ska svara honom med "men jag använder ju mac" så dör mottagningen på telefonen, så samtalet tar oväntat slut. Då får hon dåligt samvete och ringer upp till nummret som ringde och erbjöd henne något som hon inte alls var intresserad av (hon ska byta för att mottagningen är dålig), nummret är upptaget, och hon ringer inte bara en gång utan flera gånger tills hon tillslut slutar och bestämmer sig för att: Det är väl lika bra att han tror att hon la på mitt i örat på honom.

Hon går dock omkring fortfarande med lite dåligt samvete.

Jag kan inte annat än skratta rått åt att hon sitter och ringer upp en telefonförsäljare för att vara artig och säga "nej tack"

Det är min mamma det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0