Puffelipuff

Jag är inte så mycket för tröjor med puffärm. Det känns liksom onödigt och ännu en grej som delar in plaggen i pojk- och flickplagg "oj va söööööt min lilla tös kommer bli i den här tjejiga koftan med puffelifuff-ärm. Det är ju såå syynd om henne om folk tror att hon är en kille. Jag måste göra henne så tjejig som möjligt"

Men så åker jag och Robin på Lindex förra helgen och hittar en superfin kofta i massor med färger till Ralf och idag när han har på sig den för första gången så upptäcker jag att det är en sån där puff-ärm på den. Eftersom jag är lite allergisk mot puffet så blir jag först irriterad men efter en liten stund, meddan jag ser på Ralf och hur glad han är över sin nya tröja, så ändrar det där med puff-ärm sig. Ralf gör puffärmen fin :)






Kommentarer
Postat av: pippi

men lilla söta rara, har han blivit sådär stor??? :))

2011-10-28 @ 23:07:54
Postat av: Liv

hehe, jo han har ju det :)

2011-10-28 @ 23:59:21
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh, den där fina koftan har jag spanat på innan och idag hittade jag den på rea. Perfekt! Så fin på både tjejer och killar :)

2011-10-29 @ 14:38:04
Postat av: PannyLane

Så himla fin han är!

2011-10-29 @ 16:25:17
Postat av: Liv

Johanna: Ja vist är den underbar! Så den smyckar sami nu för tiden också? Jag gissar att han klär i den lika väl som Ralf!

PannyLane: Ja han är ett kärlekstroll :)

2011-10-29 @ 18:25:13
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0