Vabelivab

Jaha, här sitter jag och vabar. Potatisen kokar och vi väntar ivrigt på att få äta lunch. Eller JAG väntar ivrigt på att få lunch Ralf kommer förmodligen inte äta så där super mycket, men lite hoppas jag att han stoppar i sig. Det blir potatis och blomkålsgratäng. En av mina favoriträtter.

Sen vette tusan vad vi ska göra, det tråkiga med att vaba när ungen har magsjuka är att det inte går att göra särskillt mycket. Ingen vill träffa en och det känns bara besvärligt att gå på stan och byta blöja en gång i kvarten. Vi hänger nog hemma. Tar ett bad och chillar. Jag har ändå såna hemska foglossningar så jag kan knapt gå, så det är väl lika att vila och ta det lugnt med den bästa personen i välrlden.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååhh vad fin han är! Krya på er!

2011-10-24 @ 13:30:25
Postat av: Liv

Vist är han :) Tack så mycket!

2011-10-25 @ 17:40:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0