4-års kalas

Idag har jag varit på Liams 4 års kalas. Det var roligt att träffa honom, det hinns ju inte med så ofta nu för tiden. Och att mötas av en stor kram är det mysigaste som finns!

Men något slog mig.
Om Liam nu är 4 år, så vår det nästan 5 år sedan Malin blev gravid.. fattar ni, FEM ÅR SEDAN! Men det känns typ som igår. Jag minns till och med vad som hände i mitt liv just då. Draaama. Jag minns typ allt som hände det året som Liam föddes.  2007 var ett riktigt händelserikt år. Upp och ned kan man väl kort säga.

Ja herre gud, tiden bara rusar iväg. Och jag får väl erkänna att jag faktiskt märker på mig själv att jag blivit äldre.
men jag tror att det är mestadels positivt :) Trots att jag inte skulle vilja byta bort den perioden av mit liv. Jag hade kul.

Liam och jag 2008. Liam är nästan 6 månader gammal, Söt-unge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0