Cellgift eller inte cellgift - det är frågan

Idag har min kära moster fått svar från sin röntgen som hon gjorde förra veckan. Tyvärr så var det som jag kände på mig. Hon har fått fler metastaser och "mamma-tumören" hade växt liiite. Det positiva var att hon har väldigt bra värden jämfört med vad patienter brukar ha. Så läkaren sa att hon har hittills ändå gjort rätt val.

Nu funderar hon på att börja äta cellgifter, och jag tror att det kan vara en god idé. Att använda sig av både cellgift och alternativmedicin tror jag kan vara en bra kombo. Cellgifter för tumörerna och alternativmedicin för sömnen och balansen i kroppen.

Vi får se hur hennes val blir. För det är ju faktiskt hennes val och det är hon som ska känna sig bekväm med det valet hon gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0