Huskur mot bihåleinflammation?

Idag åker jag. 16.32 går tåget och jag har fortfarande inte hunnit tvätta eller packa. Jag har varit helt upptagen med att ta hand om mig själv, jag är nämligen sjuk. Bihåleinflammation från hellvetet. Vad som är ännu roligare är att jag inte får äta medicin för det. Så på en stund ska jag knalla iväg till Apoteket och kolla om de har något receptfritt som jag kan trycka i mig.

Jag önskar sååå att jag hade en kur för bihålorna, men icket. Det klart "super-kuren" hjälper lite, men inte tillräkligt mycket.

Jag ska väl börja skynda mig lite nu, för klockan 14.00 ska jag vara på dagis och hämta mig älsklings-plutt. Jag vill ju hinna umgås med honom innna jag drar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0