Inte på topp

Jag har inte varit på topp de senase två dagarna, det är inget speciellt som hänt utan bara livet som går lite i upp och ned ibland. Jag är liksom inpirationslös, trött och nästan lite likgiltig. Jag måste få bukt med detta, för det är inte någon kul känsla, och inte får jag något vettigt gjort heller.

Samtidigt känns det så löjligt att sitta och klaga över att livet är lite tråkigare just nu än annars då jag tänker på vänner och släktingar där 2 släktingar har cancer, en vän har cancer, en vän precis fått en stroke och en annan fått sitt hjärta krossat.

I de kretsarna så är mitt problem väldigt litet.

Så jag har börjat den här morgonen med äggmackor, mango och kaffe (jo jag ska faktiskt prova om jag kanske kan få i mig kaffe idag :) ) Sen tänkte jag åka och träna spinn/core och hoppas på lite energi av det. Sen hoppas jag att jag kan få lite plugg utfört, det behövs.

Jag hoppas att ni alla mår bra.


Kommentarer
Postat av: Loella

Kramar till dig Liv!! Du är så ömtänksam mot allt och du kan nog få tycka att du har dina nergångar precis som alla andra, Det är ju dina känslor och du har rätt till dom oavsett hur stora eller små dom är.

Du är så fin...

2011-09-22 @ 10:52:25
URL: http://crevil.blogg.se/
Postat av: Loella

Kramar till dig Liv!! Du är så ömtänksam mot allt och du kan nog få tycka att du har dina nergångar precis som alla andra, Det är ju dina känslor och du har rätt till dom oavsett hur stora eller små dom är.

Du är så fin...

2011-09-22 @ 10:53:06
URL: http://crevil.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack Loella. Du är guldvärd!

2011-09-22 @ 18:01:21
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0