Mitt lilla hjärta blöder lite extra då jag tänker på att vara utan det bästa jag har

Jaha, här sitter jag och lipar över att jag snart ska lämna man och barn hemma för en utbildning i Varberg. Jag kommer vara borta totalt 4 nätter och 3 dagar, och det känns hemskt! Jätte kul att få utbildningen och träffa brorsan och Sagal och givetvis få strosa på Göteborgs gator och ta en burgare på Franks. Men att vara utan Ralf, framför allt kvällstid, känns fruktansvärt. Tomt.

Jag som har så jätta svårt för att sova borta är lite nervös över att sova borta och då dessutom utan Ralfs små andetag brevid mig. Fy fan vad jag kommer sakna mitt lilla monster, han som är den människan som kan få mig att känna mig allra bäst i världen och även allra sämst i världen.

Helt sjukt att man kan vara så här splittrad över att vara borta i 4 dygn, det trodde jag nog aldrig om mig själv.

Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig brevid min valp och sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0