SJ - den ständiga besvikelsen

Nästa Fredag går jag som sagt en kurs i Varberg vilket innebär att jag hade tänkt åka hem på Lördag, men tåg. Men nu fick jag ett meddelande av SJ att resan blivit inställd. Faktum är att alla tåg mellan Göteborg och Stockholm ska vara inställda den helgen. Så mitt val är alltså att antingen åka buss till Stockholm på Lördagen för att hoppa på tåget där, vilket känns väldigt bängligt och jobbigt, eller möjligtvis stanna ända till på Måndag. Men hur ska jag klara det? Då blir jag borta från Ralf en hel vecka!

Är det ens möjligt utan att mitt hjärta ska gå sönder varje kväll sovandes i brorsans soffa. Och jag som dessutom är så otroligt överkänslig just nu. Vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker du åker =) Ralf kommer ju ha det bra utan dig. Det är för dig det är en "kris", inte honom =)

En vecka i livet för ett plugg som kan vara värt att ha i ryggsäcken klarar du fint =) KRAMAR & PEPPTALK!

2011-09-20 @ 22:23:38
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: johanna

Du klarar det, jag har klarat MIG en vecka utan Sami och det gick. Sen är du en erfarenhet rikare och att återse Ralf kommer vara det bästa någonsin. Kram!

2011-09-20 @ 23:08:43
Postat av: Liv

Fanny: Ja det klart att jag kommer att åka, frågan är bara hur jag ska göra med hemresan.

Haha, jo jag är väldigt medveten om att Ralf kommer att klara sig :) Det är liksom inget problem.



Johanna: Ja det är nog så. Men fasiken va svårt det är att bestämma sig. Hur som helst ska jag ringa SJ idag och höra om de har något förslag på hur jag ska lösa allt. Sen bestämmer jag mig nog efter det :)

2011-09-21 @ 08:32:16
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0