Trött på alla ytliga idioter

Men ursäkta språket! Jag är fullt medveten om att människor kan tolka mig som en arg idiot just nu, men jag måste bara få skriva av mig innan jag ska gå och lägga mig så jag slipper nöta detta i mitt huvud i flera timmar.

Åh, nu är jag sådär rosenrasande som jag kan bli ibland. Jag försöker verkligen att inte lägga mig i eller ens bry mig i hur andra uppfostrar sina barn. Eftersom jag inte har så mycket med saken att göra (tills det går överstyr så klart). Det finns mycket som kan göra mig arg, besviken och fundersam när det gäller hur vissa väljer att uppfostra, men detta tog priset i dag.
Helt allvarligt talat så kan jag inte förstå hur man kan vara så utseendefixerad och så enormt egoistisk så man utsätter sin 1-årig flicka för att pierca öronen. Dessutom låta nannyn hålla flickan medans hon blir piercad och sen gå ut från rummet när den lilla flickan GIVETVIS blir super-ledsen och lider av smärta. Och inte fattar varför mamma och nanny gör så mot henne.

Snacka om att inte ge sin dotter någon som helst trygghet. Vad får flickan ut av det? - Ingenting. Hon får ont och blir otrygg. Punkt. Slut.

Ibland blir jag så trött på alla idioter.

Länk


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag såg det också. Fick ont i magen, fy fan vad själviskt!

2011-09-06 @ 07:51:05
Postat av: Evelina

Helt jäkla sjukt, hur kan man göra så mot sitt barn?

2011-09-06 @ 12:58:44
Postat av: Liv

Ja ett sånt jävla övergrepp. Usch, vissa människor borde inte få ha barn.

2011-09-06 @ 18:02:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0