Vardagsnotis från en småbarnsförälder

Hon har ammat 17 gånger på 24 timmar. Alltså i snitt var 1.5 timme under ett dygn! Och nu sen vi gick och la oss så har hon ammat en gång, bajsat 3 gånger, kräkts ner hela sig så jag fick gå upp och byta rent och nu när jag precis tog över henne till sängen igen för att hon vill amma (igen!) så bajsar hon även för fjärde gången.

Det var lite drygt 2 timmar sedan jag gick och la mig. Men jag har inte fått ligga ner så mycket än.
Robin fick gå över till Ralf då han drömde en mardröm och inte ville ligga ensam.

Behöver jag säga att jag är trött?

Så, nu ska jag byta bajsblöja igen, följt av att amma och sen om hon följer mönstret så ska torka kräks.

Det är ju tur att hon är så söt



Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha vad det känns igen... Jag kommer ihåg att jag klockade Klara under några dagar den första månaden, för att räkna ut amningstid. Jag tyckte att jag gjorde inget annat än satt på röven och ammade, mysigt i och för sig! Jag spenderade i snitt 7 h/24h ammandes haha...

Mys på!

2012-04-03 @ 12:38:54
Postat av: Liv

Oj, 7 timmar är inte lite haha :)

2012-04-05 @ 22:01:52
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0