Hemma med mina barn!

Fem fantastiska utbildningsdagar är nu slut och jag är tillbaka i hemmet med mina underbara ungar. Hela förmiddagen har jag legat och myst med min egna lilla buddah som med stora ögon har legat och pillat mig i ansiktet med sina vassa naglar.

Vilken lycka det är.
 
Ralf gick på dagis till 11 idag och Robin är hemma över lunchen. Nu när vi satt vid matbordet ropar Ralf plötsligt: "Tummarna på bordet!" och har båda tummarna på bordskanten, jag och Robin kollar förvånat på varandra och Robin frågar "Har ni spelat ölspelat på dagis Ralf?" Då svarar ungen "Mmm, men inte nu"
 
Haha...
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Din unge är för härlig...På svägerskans systersons dagis ramlade ungarna runt ute på lekplatsen kröp skrek och tjoade dagisfröknarna frågade "vad sysslar ni med?" ..."Vi leker 30-årsfest!" var det givna svaret... pinsamt haha...

Kan ibland tänka på "nappinlägget" om ful napp och skratta, jag kommer väl till något liknande snart. Klara tar alltid en grön om hon har chansen att välja :P

Svar: Haha!! Underbart :)
Livan

2012-08-17 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0