Det här med att använda sig av citat, från en enskilld privatperson, som fakta verkar ganska osmart!

Jag blir faktiskt lite ledsen när jag ser vart vår fina Sverige är påväg. Var och varannan verkar rasistiskt laggd och jag tycker att det är både skrämmande och osmakligt. Jag vet inte vad det är dem är rädda för egentligen, men något inom dem ligger och pyr, för direkt de får höra något som de kan peka på så rasslar det till över hela internet och folk fullkomligt rasar på invandringspolitiken.
 
Disney ska klippa bort 3 sekunder från en av deras filmer - Det har inte ens med Sverige att göra. (Och ännu mindre med sveriges utlänningar eller anti-rasister.) Förutom att vi Svenskar tagit rassepropagandan till vår tradition (även om jag personligen inte sett den på det viset så är det ju uppenbarligen det den är om upphovsmännen ser den på det viset). Och om nu det där dockorna var så jävla viktiga så att hela julen blir förstörd av att du inte får se dem, varför har du då inte spelat in skiten? Och en fråga till, hur dålig är din jul om de sekundrarna är det bästa på julen?
 
Nån lärare förbjöd ungarna att vara papperkaka - EN lärare av flea hundratusen lärare agerade med överdrift (Jag har också gjort fel i mitt liv) bland annat pågrund av att barnen valde bort pepparkakssången men även för att ingen skulle ta illa vid sig. Samtidigt kanske det inte var överdrift? När man får höra adopterade och andra med utlänsk bakgrund berätta att de blev tilldelade att vara pepparkaka i luciatåget för att det passade sig bäst så "de var ju redan mörka" så blir jag lite osäker.

Det ständiga snacket om negerbollar vs. Chokladbollar - Lägg bara ner, det ÄR choklad, varför kan man inte säga det då? Gör det något? Seriöst, GÖR DET NÅGOT? Dessutom finns det inget tvång, du säger uppenbarligen det du vill om den lilla kakan, och vad är det som är så farligt med att andra säger CHOKLADBOLL? GÖR DET NÅGOT?
 
Och alla dessa myter som cirkulerar, alltså allvarligt, LÄS PÅ!
Genom att sprida alla dessa myter och citat från enskilda personer (som pepparkakan och "här-går-man" bidrar du till att SD får starkare ställning i Riksdagen, och vi närmar oss snart Tyskland på 30-talet. Vill du det?

Länk med svar på vanliga myter om invandrare och minoriteter
(Myt 12 är något att fundera på)
 
Slutligen. Titta på den här, gärna med hörlurar för full effekt, men det går bra utan också.
Den är bra och man får lite perspektiv över vad som viktigt här i världen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bismillah

Spännande video :D

Svar: Ja, visst är den :)
Livan

2012-12-18 @ 17:23:14
URL: http://quraninswedish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0