Jobba extra

Sitter och jobbar extra på Kiropraktorkliniken. Helt nytt system i datorn, så jag får tänka lite extra. Men det går ändå förvånansvärt bra, än så länge. Trevlig överraskning att inte känna sig helt lost :)

Farfarn är barnvakt till Nora och det känns jätte konstigt att inte vara med henne hela dagen. Längtan är just nu enorm. Men han kommer hit med henne på lunchen, så då får jag mysa och amma. Sen slutar jag klockan 15.00 Så det är ju inte så lång dag ändå.
 
Och jo.. Idag är jag på bra humör igen, trots snöovädret. Det känns faktiskt bara helt passande. Julstämningen börjar komma igång nu ;) Kanske få man passa på att dricka glögg och slå in paket ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0