2 panodil

2 panodil och 4 timmars sömn verkar ha gjort att allt lugnat sig. Som vanligt. Är dock fortfarande jätte trött. 5-6 timmar sömn perr dygn i uppdelat format är väl kanske inte ultimat. Men jag är glad att jag kan sova på förmiddagarna i alla fall. Det hade blivit outhärdligt annars.

Det är fortfarande inte skönt, men något man absolut kan leva med. Det verkar som att min livmoder bara vill träna ordentligt innan det är dags på riktigt. Jag önskar dock att den kunde göra det utan att jag ska tro att jag ska dö av smärta. (Och sen kommer jag på att detta är ingenting jämfört med det som väntar(!))

Sorry för att jag råkade lura er på FB, det var inte meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0