Jag behöver muntra upp mig själv

Usch, jag känner mig så skör, och nästan deppig.
Jag längtar efter att få sova ordentligt, träna eller åtminstonde kunna röra mig.
Men mest av allt: Jag vill inget annat än leka och ta hand om min son. Men jag kan inte, och det gör ont i mig.
Vi har hur mycket snö som helst ute och det hade varit fantastiskt att kunna vara ute och leka med honom i snön, bygga gångar, gropar, åka pulka, hoppa från de gigantiska bergen ner i mjuksnön. Men nej, det går inte, och inget annat för den delen heller. Fy fan, jag är så jävla less på att ha så här ont.

Jag vet att det inte är länge kvar, men i värsta fall är det 5 veckor med snitt och det känns tungt som fasen.
Idag önskar jag att bebben kommer.. helst igår!

(Dessutom luktar det kattbajs i hela lägenheten, någon av katterna bajsade i lådan nyss, och jag får inte ta bort det. Så det är bara att leva i skitlukten tills Robin kommer hem och kan fixa)
Borde nog vädra.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Men gumman!

2012-02-27 @ 08:35:45
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0