Lapptäcke och massage

Allt pluggande har gjort att jag har fått övervikt i hjärnan. Jag känner att jag behöver göra mer med mina händer.
Så nu håller jag på att planera ett lapptäcke. Känns ju superkul. Det svåraste är att få tag i alla tyger som jag vill ha. Det måste liksom bli rätt kombination av mönster, tygsorter och färger. Vi får se när det blir klart. Det känns som att det kommer ta ett tag att få till det precis som jag vill ha det.

Så, syjunta någon?

Jag ser för övrigt fram emot i morgon. Då ska jag nämligen på Gravidmassage hos Malin som har Stundvis här i stan. Jag tror det kommer vara ljuvligt. Hon är ju så duktig.

Nu säger jag godnatt. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0