Plugget dårå

Jag har stora problem med att lyckas plugga. Jag har inte lyckats på länge nu. Jag har så ont i ryggen att jag har svårt att sitta men även att koncentrera mig. Förmodligen pga av sömnproblemen (och graviditeten så klart).
Sen tar jag Panodil eller ligger på spikmattan för att lindra smärtan men då blir jag töttare än trött och somnar eller blir groggy. Hur ska jag lyckas?

Jag har längtat efter den här helgen och att få göra provet men just nu känns det som att det är en omöjlig uppgift. Tyvärr.
Jag trodde faktsikt inte att jag misslyckas med provet, så det känns lite konstigt nu att vara så pass osäker som jag är. Men jag kan inte göra mer än mitt bästa, och det har jag gjort. Jag kan ju inte rå för att det blivit som det blivit.

Jag ska hur som helst göra provet i morgon. Jag ser inte att det finns någon nackdel i det även om jag misslyckas. Jag blir en erfarenhet rikare och ser dessutom vad som förväntas av mig. Sen har jag hela våren och sommaren på mig att plugga och kan göra omprov i höst.

Det enda jag är orolig för är om jag kommer orka att sitta upp så länge. Som det ser ut nu orkar jag sitta upp i 10 minuter sen måste jag lägga mig. Men jag får helt enkelt försöka, jag kan inte göra så mycket mer än så.
Sen får jag bara lita på att mitt tidigare pluggande sitter kvar i mitt minne och räcker tillräkligt långt.

Ni får gärna hålla både tummar och tår för mig, det kan behövas.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tummarna hålls och tänker på Dej!

2012-03-01 @ 07:56:46
Postat av: Liv

Tack så mycket :)

2012-03-01 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0