Ska tydligen till förlossningen

Måste tydligen in på förlossningen och kolla så allt är ok. Det har lugnat ner sig lite nu, men de ville ändå undersöka mig och det är väl lika bra så inget oväntat händer :)
Det är tydligen inte sammandragningar jag har, utan förvärkar och det kan tydligen vara ett tecken på att livmodertappen håller på att mjukas upp och bebis är på väg. Men det kan också bara vara urinvägsinfektion eller ingenting.

Håll nu tummarna för mig att det inte är så, för i så fall innebär det att jag måste ligga ner tills förlossningen och det har jag INTE lust med. Jag rör mig lite som det är och håller på bli galen, och jag är inte redo för att föda barn än. Nä nog får den hålla sig där den är tills åtminstonde den 5 mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0