Slemmig fakta

Jaha, när slemproppen har gått så brukar det oftast vara ett tecken på att förlossningen är på G. Tydligen är det vanligaste att förlossningen sätts igång 1-7 dagar efter slemmisen har visat sig.
Robin hade för sig att förra gången slemmisen gick så kom Ralf dagen efter. Så det kanske är jag som komemr ihåg fel?

Men som med allt annat när man är gravid så vet man aldrig säkert. Det kan även ta 4 veckor innan bebisen bestämmer sig för att se dagsljuset. Så vi får väl helt enkelt vänta och se.
Nu har jag i alla fall varit förbi på jobbet och hämtat värmedynan så jag kan lägga den på magen när det smärtar. Jag har även bunkrat upp med panodil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0