Trött

Inegn bebis, och inga förvärkar bara en enorm trötthet. Jag tror att jag blivit lurad.
Fördelen med det är att jag kanske kan få energi till att börja plugga och därmed klara provet som är på Torsdag - fredag, men då MÅSTE jag få mer sömn på nätterna, nackdelen är att om jag inte blir piggare så kommer jag inte klara provet även om bebben inte kommer. Jajja, jag får göra det till hösten då, men det hade varit skönt att få det bortgjort nu när jag dessutom har pluggat så sjukligt myckt (framförallt) i vinter.

Idag har jag varit en hösäck. Bokstavligen. 0 energi.
Jag har vilat 2 gånger och känner ändå hur jag hade kunnat gå och lägga mig nu.


Kommentarer
Postat av: johanna

Gör det, vila vila vila. Så mycket du bara kan. Plugga om du orkar men tänk främst på att försöka få din sömn. Tack för igår. Stor kram!

2012-02-26 @ 19:55:46
Postat av: Gabbi

Usch! Jag håller tummarna för att du får dig lite sömn och att du orkar dig igenom provet. Ta hand om dig! Kram

2012-02-26 @ 23:53:44
Postat av: Anonym

JOhanna: Tack själv :D

Gabbi: Tack så mycket :)

2012-02-27 @ 06:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0