Uppmuntard

Då fick jag ett samtal från mamma som är hos min mormor och morfar. De har roligt och sitter hela bunten och spelar kort. Alltså brorsan, kusinen, morbrorn och hans fru, Thor.. Jag fick lyssna på hur snacket haglade sarkastiskt över de som spelade lite sämre.
Sen började det hagla med roliga kommentarer om "ROLF" har kommit än.. Haha.

Jag på lite bättre humör i alla fall.

Nu har jag hållit på länge, men det tar lång tid när man rör sig som en sengångare, att städa. Bara att få ut dammsugaren ur förrådet är ett projekt. Men det är väl lika att försöka med något vettigt så man ine deppar ihop totalt.

Sen ikväll får jag besök av fina vänner. Det blir bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0