Försäkringskassan - Ev. namnbyte!?

Jag har idag fått veta att min sjukskrivning inte beviljats av Försäkringskassan.

Så jävla förnedrande alltså!

"Nä, nu är du kvinna och gravid och då ska du minsann orka med allt som vanligt. Foglossningar är en NATURLIG del i graviditeten"

Ska vi snacka vad som är naturligt så går ju alla slags besvär att räkna upp, men det klart; det är ju bara foglossningar och graviditet som en man inte kan "drabbas" av.

Försäkringskassan tycker att jag kan ligga ner och jobba 50% av dagen. - JAHA! men det kan väl för fan alla då i så fall?!

De kanske borde byta namn till förnedringskassan, eller varför inte Diskrimineringskassan

Nä, just nu är jag så arg, besviken och känner mig så kränkt så jag borde nog sluta skriva.

I morgon ska min doktor ringa mig igen så vi kan skriva det nya läkarintyget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0