Jag längtar efter att....

... kunna ligga på rygg, framför allt när jag ska sova
... kunna vända mig i sängen utan problem
... kunna gå på en promenad
... kunna träna
... kunna busa med Ralf utomhus i snön
... kunna busa med Ralf inomhus
... kunna ta på mig sockarna utan att bli anfådd
... kunna sova liggandes
... kunna ta upp något från golvet utan smärta
... kunna sitta upp utan att få ont i ryggen
... kunna gå på toaletten utan att få ont i ljumsken och pubisbenet
... slippa hjärtklappning, andnigsproblem, känsligt tandkött och näsblod
... vara 10-15 kg lättare
... få sova på natten
... kunna stå upp och laga mat
... kunna ta på mig byxorna utan smärta

Listan kan göras lång. Tänk vad man är lyckligt lottad som kan allt det där i vanliga fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, tänk vad perspektiven kan ändras!

2012-01-10 @ 16:03:31
Postat av: Liv

Ja man tänker ju som inte på hur bra man faktiskt har det när allt bara funkar :)

2012-01-10 @ 19:22:28
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0