Jag tror nog att det syns att jag är gravid

Det är lite ironiskt att vissa av de jag känner envisas med att säga att det knappt syns att jag är gravid. Jag har gått upp 10-15 kg i vikt, har ett midjemått på 110 och nej; alla kilon har inte satt sig på magen då hade jag kunnat dra upp mina vanliga byxor över rumpan och det är inte möjligt. Hela jag har blivit större.

Haha, jag vet inte, men tror de att jag tar det som en komplimang?

Jag vet att de menar väl, men det är ju faktiskt samma sak som att de skulle säga "men vadå, du har ju alltid varit så här fet"

Klicka på bilderna för att få dem stora

Före  ------------> Nu

Ursäkta att jag inte är så stylad på bilderna, jag inser att jag ser ganska risig ut. Men jag är en trött gravid kvinna med sömnbesvär och foglossningar, ha det i åtanke ;)

Sen de där gångerna när jag blir lite hormonell så tänker jag "Jag ska ge igen på dem när de är gravida" Hahahaha.

Nu är det typ exakt 9 veckor till beräknat datum. Tiden går fort, men ändå långsamt på något vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0