Plugg-flow

Idag kom jag in i ett härligt plugg-flow. Det kom så oväntat, jag var inte alls pluggsugen och kände mig allment trött, slö och tråkig, Men jag satte igång ändå och det gick riktigt bra. Jag hann mycket.
Jag hoppas att varje dag som jag inte jobbar kan ge så här mycket. Man blir så stärkt av det och allt känns så mycket roligare :)

Här får ni en bild på mitt kära kranium :)


22 delar :)
Jag har en jätte fin ryggrad som barnen är lite rädd för också. Men idag har jag hållit mestadels fokus på kraniumet, hjärnhinnorna, ventrikelsystemet och kranialnerverna osv.


Kommentarer
Postat av: johanna

Du är så duktig liv! Att du orkar med så mycket trots ditt tillstånd är imponerande. Puss!

2012-01-09 @ 21:27:58
Postat av: Liv

Tack för peppen Johanna, du är ju fantastisk! Puss o kram

2012-01-10 @ 19:24:02
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0