Grattis Ralf 2 år!

Idag fyller min kära bus-unge år. Närmare bestämt 2 år. Det är helt otroligt vad tiden går fort, å ena sidan känns det som igår då vi låg där på BB å andra sidan känns det som 10 år sedan för jag har utvecklats så otroligt mycket under dessa 2 år. Han har verkligen lärt mig så mycket tänkvärt och visat hur mycket värdefulla saker och ögonblick det finns här i livet.
Han har bland annnat lärt mig att ta det lugnare men få mer utfört. Det ni!

Igår hade vi kalas för honom.



Eftersom det ska finnas fika för både de som vill fika "riktigt" fika som för det som inte vill äta nyttigare så hade vi ordnat:
Tårta
Kladdkaka
Fruktsallad
Syltkakor
Kolapinnar
Chokladdoppade havreflan med ingefära
Och Nyttiga snicker-bollar
Sen kom även min mor med en supergod bärpaj.

Det var en härlig buffé som vi nu får äta av i flera dagar antar jag :)

Efter det blir det till att börja äta nyttig. (eller försöka äta nyttigt kanska jag ska säga)

Tack alla för en underbar dag. Ralf var som i extas av alla fina besök :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att Ralf gillade presenterna :) Tänk att de redan är 2 år! Saknar er redan. Puss!

2012-01-09 @ 14:48:43
Postat av: Liv

Ja, de var superfina! Jag saknar dig också, det ska bli så roligt när ni kommer hela familjen :)

2012-01-09 @ 16:00:06
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0