Smått och gott

Jag har inte riktigt haft inspiration att skriva i bloggen på senaste. Mycket  roligt har dock hänt. Bland annat besök från Jönköping av Johanna och Sami. Jag har fyllt år och blivit uppvakltad av både familj och vänner, och kanske det bästa: Ralf har slutat helt med blöja på dagen. Han har varit utan blöja i en vecka nu, ibland händer det en olycka men det gör ju inget, det är sånt som händer. Jag har dock lagt märke till att det är när det är lite extra rolihgt. Det är som att han inte har tid att gå på toa då. Han lär sig. Skönt är det i alla fall!
 
För övrigt.. livet känns rätt bra just nu. Lugnt och skönt, mycket inspiration till att pyssla på med både det ena och det andra. Och nu kommer jag plötsligt på att Ralf börjar dagis på onsdag igen! Oj oj oj, tiden går fort!
 
Tack för alla fina presenter, besök och uppvaktning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0