Jag och min valp

Idag har Robin jobbat och jag har varit ensam med Ralf. Underbart! För några veckor sedan så var det totalt omöjligt för mig att vara ensam med honom, jag var helt okapabel till att ta hand om honom själv. Men då foglossningen blivit bättre så kan jag nu. Det är lite jobbigt, saker och ting tar enormt mycket längre tid än vanligt och jag blir vansinnigt trött av det, men känslan att kunna ta hand om sitt barn efter att inte ha kunnat är värd allt i världen. Dessutom så är det ju det bästa som finns. Jag längtar tills jag kan busa med honom igen, men nu dröjer det väl förhoppningsvis inte länge.

Så fort jag orkar efter förlossningen så ska vi på Leos lekland och "go crazy", jag och min valp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0