Lagom trött

Sådärja. Har haft värkar i 14 timmar nu. Sa jag att jag är lagom less?
Man blir ju så utmattad av att ha så här ont så här länge så ibland tar känslorna överhand och jag känner hopplöshet. Bästaste Ralfen är med sin Farmor och jag saknar honom så sjukt mycket. Jag hade mycket hellre varit med honom än legat, vankat och gått om kring och haft ont utan resultat.

Vi får väl se hur lång tid den här tortyren ska ta. Det blir väl en till promenad lite senare, sen får vi väl se om jag får sova i natt eller om det är värkarbete på schemat. Natten till idag blev det bara 3.5 timme så jag hoppas att spikmatta och panodil kan göra sitt jobb för mig.


Kommentarer
Postat av: johanna

Stor styrkekram! Snart är hen här!

2012-03-25 @ 17:48:01
Postat av: Fia

Hoppas bebisen kommer Snart!

2012-03-25 @ 18:49:30
Postat av: Cecilia Olivesten

Kämpa på! Snart har du din belöning!! Stor kram

2012-03-26 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0