Olika saker som tynger oss

Vi har olika saker som tynger oss här i livet.

När jag och Robin var och handlade här om dagen så hittar Robin "Rings" för 7.5 kr påsen. Då aktiveras hundögonen på honom snabbt och han tittar mot mig tiggandes.

Jag som har haft extremt svårt för lukter under graviditeten (framför allt första halvan av grav.) tittar tillbaka på honom och säger "Ja men köp den då!"
Då ser man hur lyckan sprids över hela honom och han säger "Jag har faktsikt inte fått äta dem här på 6 månader!"
Jag svarar honom "men OJ va svårt du har haft det den senaste tiden då. Stackars dig!"


Kommentarer
Postat av: Cecilia olivesten

haha, så jävla rätt kommentar!!!!! Håller på dig gumman! Stor kram

2012-03-06 @ 21:29:46
Postat av: Liv

Hihi :)

2012-03-06 @ 21:58:51
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, jag känner igen det där. Det är så "synd" om de små liven.. :)

2012-03-07 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0