Kinesologbesök

Idag har jag varit hos en kinesolog och blivit rejält undersökt. Det var spännande. Hon sa att jag var ovanligt frisk, vilket givetvis var väldigt kul att höra. Men hon bekräftade även mina misstankar om snömögel och mjölkprodukter. Snömöglet reagerade jag väldigt kraftigt på och när det gällde mjölkprodukterna så var det lactosen jag var känslig mot. Jag var även känslig mot gluten och vete.
Jag var inte så känslig mot lactos, gluten och vete att jag måste sluta helt med det, men gärna dra ner lite. Och Det är ju inte så svårt eftersom jag ändå inte äter så mycket av det.
Nu ska det väl i alla fall bli bättre med snömögelhistorian tack vare behandlingen. Jag ska tillbaka till henne om en vecka. Då får vi se om värdena har sjunkit. Spännande!

Åter igen. Har man problem med något så kan man göra något åt det, om man vill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0