Snark, pust och stön

Det är så häääärligt att vakna kl 5 på morgonen av en 2.5-åring som står och vrålar i köket åt katterna när man fått somna kl 23.30. Den senaste veckans nätter har varit allt annat än trevliga. Nora har hållt låda fram till 1-tiden och Ralf har vaknat 4-5, sen har jag ju givetvis fått amma 411 gånger/natt (har det känts som).

Av alla förkastliga nätter så har jag nu fått riktigt dålig hy. Jag ser numer ut som en prickikorv i fejset och det är väl inte riktigt vad jag vill så nu är det grön morgondrink som gäller för att stötta levern och lite avipatikar för att få ner det sura i magen.

Sen kan man ju bara be John Blund ge Nora och Ralf en extra dos med sömn någon natt så man får sova lite. Han John Blund får gärna komma tidigt också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0