Träningsdrömmar

Idag har jag fått veta att man ska vänta ca ett halvår med att springa och hoppa efter förlossningen. Det hade jag glömt. Så det är med sorg i hjärtat som jag inser att det kommer dröja ca 4 månader till innan jag får "bodysteppa".
Men men, jag antar att jag få gå promenader, köra core och möjligtvis spinning och indoor walking (det är ju springa utan "stötarna".. känns milt liksom). Även överdel i body pump sägs vara ok.


Läääängtar!

Jaja det blir en bra höst då med andra ord :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Att inte springa första 6 mån är överdrivet för vissa. Har din förlossning gått bra? Har du varit noga med bäckenträning under och även direkt efter förlossning... Är din kropp van att springa?

Då finns det inget som säger att du inte kan börja försiktigt tidigare!

Lycka till!

2012-05-23 @ 14:07:19
Postat av: Liv

Jätte tung förlossning :/ Men jag får se hur det känns med tiden :)

2012-05-23 @ 20:34:02
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0