Att vara föräldraledig ;)

Att  vara föräldraledig handlar om att få se "efter 10" och ta njutfulla promenade tvarje dag. Sen tillkommer lite andra saker som att amma, sova dåligt, vara lite lagom stressad då och då, försöka komma tillbaka till sin "normala" kropp, byta blöjor, torka spya, hålla ut, sova på en handduk i sängen för att man inte orkar byta lakan IGEN mitt i natten och ungen kräkts upp allt hon precis ammade, glömma bort saker, få bättre tålamod och lära sig göra 7 saker samtidigt.

Har jag glömt något? Nej, jagtror jag fick med det mesta.



Nu ska jag hämta min lilla storknorr från dagis som fått feber IGEN.

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, jag tror du fick med allt! åh vad jag hoppas att jag får uppleva det där igen även om det är med skräckblandad förtjusning ;-)

2012-05-04 @ 11:34:41
Postat av: Liv

Det kommer du, och du kommer bli påmind om hur allt var. Både det jobbiga och det roliga :P

2012-05-04 @ 12:09:33
Postat av: Fanny

2012-05-04 @ 18:09:56
URL: http://f
Postat av: Fanny

Du gör det bra!



<3

2012-05-04 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0