Småbarnsförälder och det eviga tvättberget!

Det blev liksom inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gick ner i tvättstugan med lilla fröken i babybjörnen och fylde två tvättmasikner med lakan, handdukar och lite underkläder. Men sen när jag kom upp så blev lillan trött och jag la henne i sin säng.
 
NU, har hon sovit ett tag och jag ska strax hämta Ralf från dagis och tvätten är kvar i maskinerna. Jag ville inte vecka henna när hon sov (onsdagarna är jobbiga för henne så hon måste liksom få ta igen sig :) ). Så jag hoppas nu att det inte hunnit bli surt. Men det borde det väl inte?

Det hade varit så skönt om dessa maskiner blir klara innnan Robin kommer hem så vi kan hinna tvätta ännu mer sen. Har väl typ ett ton tvätt just nu :/
 
Jaja, jag går förbi nere i tvättstugan innan jag åker och hämtar Ralf. Sen får väl båda ungarna följa med ner i tvättis och vika tvätten. Det går nog bra, vi hinner bara inte med att göra något annat.. roligare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0