Mäklaren

Huset på Hertsön som vi var på visning på och faktiskt kunde tänka oss att flytta till är uppe i 1.750.000 kronor, efter 3 dagar. Det ligger precis bredvid kullarna på Hertsön och det hade verkligen varit helt perfekt att bo bredvid dem, om vi skulle bo där. Men de två köparna som budat upp till det här priset har varit helt galan och det kändes inte som att det fanns plats för en budgivare till. Vi tappade suget kan man väl säga.
 
Jag går in varje kväll på hemnet och kollar om det kommit något nytt hus som skulle kunna passa våra behov. Men varje gång jag går in så är jag rädd för att det inte ska ha kommit något, jag vill inte bli besviken.
 
Jag försöker ställa in mig på att Det kommer att komma förr eller senare, oroa Dig inte. Men samtidigt så blir jag ibland desperat och funderar på att köpa första bästa skitställe som jag ser.
Vi har vissa krav. Inte stora, men tydligen tillräkliga för att inte passa alla hus.
 
Jaja, det kommer väl när det kommer.
 
Idag har mäklaren varit här och gått igenom lägenheten. Hon tyckte den var fin och fräsch! Det känns bra att det är påbörjat i alla fall. Nu är det bara vissa smågrejer vi ska fixa här sen ska vi boka in fotografen så att vi kan hiva ut annonsen så fort vi vunnit en budgivning. Jag SKA flytta i år! Helst nu i vår!
 
Håll tummarna för oss!
 
(Mmm, nu luktar det som att grannarna gör vitlöksbröd..!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0