Än så länge kan den här dagen bli hur bra som helst, trots kass sömn

Trots ryggont och en natt som i princip inte utgav någon vila så känner jag mig ändå ganska pigg. Jag har i och för sig redan varit uppe i 2 timmar och då borde man ju ha vaknat till liv, men jag var inte helt trasig när jag vaknade 4.30 heller. Det klart att det aldrig är kul att få lite sömn, men det är alltid skönt när det ändå känns hyfsat okej.
 
Med bekymmer som redan gör att jag har svårt att sova och att då krydda det med två förkylda ungar som hostar, snorar, skriker och vaknar om vart annat, så blir det helt enkelt vad det blir.
 
Jag undrar när jag rasar? Kanske lagom till vilan? Man kan ju hoppas att vi kan synka oss här i familjen.
 
Vi får se vad som blir av denna dag, än så länge så kan det bli hur bra som helst!
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kan inte hjälpa eller underlätta på något fysiskt vis men ibland är det tröstande att höra att det drabbar fler.
Jag är pungförkyld, Junior förkyld även han = noll sömn typ... Pyran fullt fit = full gas noll förståelse för trött mamma... Energinivå rätt låg ;)
Det fina i kråksången?! Det går över!

Svar: Tack Karolina! Jag vet att jag inte är ensam om att ha det jobbigt ibland, men av någon anledning så är det skönt att höra. Trots att jag önskar Dig och dina barn allt gott :)Ja visst är det så, och när det väl är över och man är inne i ett fint flow igen så känns det ju så himla skönt att man klarade av att stå ut :)
Livan

2013-01-27 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0