Ful frilla och nära på att bli galen

Fattar ni hur länge det klänns till Tisdag då jag ska klippa mig!?

Jag i morse

(inte för att jag är nå snyggare nu, har fortfarande inte fixat håret eller sminkat mig)
 
Jag fattar inte hur jag ska kunna hålla mig från att ta fram rakapparaten och fixa lite själv..

Kolla in mitt snygga rivmärke som går tvärs över munnen på höger sida (min vänstra), det har min kära dotter fixat. Visst gör det att jag ser lite kriminell ut? :D Haha Liv "scar" Ranweg

Kan ni inte peppa mig att ha tålamod, jag behövber det. Just nu är det väldigt nära att jag tar fram rakapparaten.. faktiskt! Eller ännu värre, desperat gå till en dålig hårfrissörsalong (typ gossip girl, tror jag den heter, längs smedjegatan. Been there done that! Twice!) och betala för att få ful frilla (kanske snyggare, men ändu ful)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0