Blää

Jag och barnen har åkt på någon äcklig förkylningsvariant med feber och illamående. Eller Ralf verkar ok just nu, vi får se hur dagen blir.. och Nora verkar... inte helt dålig hon heller. Hon käkar fortfarande penicilin mot öroninflammationen.
Jag däremot, känner mig helt sänkt. Jag avskyr att ha feber. Blää. Och att må illa är inte bättre.

Det här med att Ralf tar med sig en massa olika virus från dagis är inte populärt just nu! Och det här med att andra föräldrar lämnar sina sjuka ungar på Dagis gör en ju vansinnig! De borde få en uppläxning av Tengil i bröderna lejonhjärta!
 
"Det är något som går" sa de på dagis... Mmm lovely, hoppas det går vidare snart då!

Snälla gode Gud gör så den här dagen går jävligt fort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0