Tillbaka på jåppet!

Då satt man här igen i favorit fåtöljerna. Livet känns allment pissigt just för tillfället och jag måste erkänna att det faktiskt är ganska skönt att infinna sig på jobbet. Här kan man fokusera på annat. Istället för att vanka av och an hemma och inte kunna sova på natten så sitter jag i stället här och tjänar bra med pengar.

Jag funderar att köpa en bil. Jag grubblar fram och tillbaka och blir knappast klokare på det, men förmodligen så är det bara något som håller mig sysselsatt tills det att jag har besämmt mig. Jag brukar ju annars inte ha så svårt för att bestämma mig, men ibland är det som att jag behöver bearbeta tankarna.. lixom skära dem i småbitar för att sedan dissekera dem.

Nä. Om sanningen ska fram så är jag på för dåligt humör för att skriva.

Här har ni en bra låt.




*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0