Dags att "vika in klövarna"

Eftersom jag nu för tiden vaknar mellan 5 och 6 varje morgon så får jag inte så mycket sömn. Det är sällan jag somnar före klockan 24, för på dagen så råkar jag alltid somna till en halv timme eller en timme, och det förstör så jag inte kan somna på kvällen.

Värsta powernapen innan Robin kommer hem från jobbet.

Men i morgon kommer han hem senast 17.00 så då ska jag nog lyckas hålla mig vaken ända fram till kvällskvisten. Inget illa med att vakna tidigt, men jag vill ju gärna få sammanhängande sömn. Så jag skulle mer än gärna gå i säng runt 21-22.

Men nu.. Nu är det dags att "vika in klövarna" för den här dagen. Nu gör jag kväll med allt som hör till

Förhoppningsvis så sover jag 00.30


*

Kommentarer
Postat av: fanny

Tack ska du ha :)

men du.. ? vi kan synka varann imorgon och ha telepati kvällsfika halv elva ? :D haha!

2009-10-22 @ 00:00:52
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Haha...

Ja det sitter ju redan i ryggmärgen så va fan.

2009-10-22 @ 14:12:52
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0