Frälst.

Igår fick jag ett telefonsamtal av en vän som ville komma och hälsa på. Självklart sa jag, det klart du ska komma. Han har lämnat civilisationen, tillsammans med en annan kille och hans tjej, och bor nu mer i ett hus ute i bushen ca 5.5 mil från Luleå.

Han har TOTAL förändrats. Han har sett ljuset, blivit frälst så att säga. Men inte av någon kristen gud. Nej här snackar vi moder-natur och chackra osv. Och fort gick det, och påläst är han.

Det var hemskt trevligt!! ÄNTLIGEN har jag någon att surra om allt med, någon som sett, kännt och upplevt det jag har upplevt. Jag rekomenderade honom en meditation där man bland annat är två och sitter mitt emot varandra och ser varandra i ögonen hela tiden (lätt det coolaste som finns!!) och han gav en massa tips på spännande internet sidor.

Synd att han ska bo så förbaskat långt bort nu då!

Från att ha varit köttätare och älskat öl, cigg och snus så är han nu vegan som bara äter levande föda, nykterist, varken röker eller snusar. Snackar om tredje ögat, chakran, alla energier omkring oss(och i oss) och meningen med livet (+ en massa annat som jag inte kan beskriva för er genom ett blogg inlägg). RIKTIGT HÄFTIGT att se när en människa är alldeles hög på Odjas* och som han själv säger "att jag har kunnat vara så här blind! Äntligen kan jag se!! Det är ju så här det ska vara!"

*Odjas-de 8 dropparna som gör oss lyckliga



Här har ni min favvo chant


Ja, att vi kommit bort så mycket från moder-jord så att vi inte ens förstår oss själva längre är märkligt. Men vi blir fler och fler som upptäcker hur det egentligen är. DET ger mig inspiration och lycka.

Tack för besöket.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0