Sysslolös

Ja, nu sitter jag här och skriver mitt säkert tionde inlägg för dagen. Barnet sover sött, hemmet är städat, diskmaskinen är igång, mannen är på träning och jag sitter sysslolös (!). Sysslolös och utan att göra något - kors i taket!
Inte konstigt att jag är uttråkad för tillfället.

Nåväl, när Robin kommer hem ska jag ta mig en jogging-tur. Det kommer att göra gott. Jag har nämligen varit hemma hela dagen i dag igen och känner att jag behöver röra på mig. Det kommer att bli den tredje jogging-turen för denna veckan. Och det får jag väl vara nöjd med.
Hade jag fått välja hade jag joggat varje kväll, men det verkar inte gå så jag får nöja mig med de gånger som jag kommer mig ut. Men jag har sagt MINST 3/vecka, vi får väl se.

Det ska nog gå.

Kanske kan jag börja sy något.... (?)

By the way så börjar Robin prov-jobba i morgon på ett nytt ställe. Håll tummarna för honom (och mig) att han får jobbet!!!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0