En lååång dag

Det har varit en lång dag i dag. I morse mådde jag antagligen som jag förtjänade med en huvudvärk som hette duga. TROTS att jag drack 3 glas vatten innan jag gick och la mig + att jag inte drack så där jätte många 3.5or.
Jag tog en värktablett och någon timma senare var det lugnt.

Sen på eftermiddagen har jag varit på jobbet och hälsat på med frukt och blomma. Efter det gick jag och hängde gäng med Agnetha. Jag har tagit en jogging för första gången efter förlossningen och det gick över förväntat, lagat middag, försökt natta Ralf som inte vill gå o lägga sig när det finns så mycket annat kul att göra, och nu slutligen så håller jag på att göra barnmat och ska försöka få Ralf i sängen HÄLST så snart som möjligt.

Nog hade jag kunnat gå och sova nu.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0