En erfarenhet rikare

Ja som ni vet så somnade Ralf krypandes i mitt knä i går halv 6 på kvällen. Så klart så utnytjade jag tillfället och gjorde natt för honom TROTS att han inte hade hunnit äta sin kvälls-gröt. I natt önskade jag att jag hade fått i han gröten innan han somnade..
Om jag uttrycker mig milt.

Min lilla unge har sovit med mig hela natten lång och ammat 30.000 gånger och trott att det är morgon typ 2 på natten. Tillslut fick Robin kliva upp med han 05.50 och då hade han varit vaken ett bra tag och klättrat på mig, ammat 3 ggr och försökt bestiga sänggaveln.

Ralf har vuxit i sin fina stålmannen t-shirt från 79 som han fick av sin Morbror.


Nä. Hädan efter SKA han ha gröt på kvällen innan han läggs. ELLER så gör vi i ordning så han får välling på natten. (Vi glömde ju i natt, och ja, jag erkänner jag var för trött för att börja bängla).

Hur som helst. Nu är vi vakna, pigga och glada och har lärt oss ännu en sak :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0