Jag ska i alla fall hålla över 10.000

Från det att jag kunde börja gå promenader har jag gått varje dag utom en och i lördags letade jag upp stegräknaren för att få koll och vilja gå den där extra biten på promenaden :)

Jag tror att jag blivit besatt.
Lördagen slutade på över 18.000 steg Och idag (söndag) slutade jag på över 11.000 steg. Och jag har blivit så enormt pigg av att röra mig så här mycket.
OTROLIG skönt är det TROTS vår 20-25 minusgrader. Det är bara att klä sig. Faktiskt.

Idag har jag annars gjort fruktkräm av päron och röda vindruvor. Skit gott blev det.

Var tvungen att köpa gula och lila tulpaner idag otroligt fina.



Gu´natt!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men hey! FAN vad duktig du är!! :) Ring nån dag så följer jag gärna med på en runda

2010-02-22 @ 09:40:31
Postat av: Johanna

Fan vad bra du är Liv! Här har det inte blivit så mycket promenader än så länge. Men såret börjar bli väldigt bra, är nästan fri från smärtstillande nu. Så snart så :)

2010-02-22 @ 10:15:59
Postat av: Livan

Tack så mycket tjejor.



Fanny: Jag är ute och går varje dag (om inget står i vägen) så om du har en fri eftermiddag någon dag så ring!!



Johanna: Inte så konstigt det var ju bara en vecka sen du fick barn. Oj oj, va skönt att det går fort framåt för dig. För mig tog det 5 veckor innan jag kunde gå på en kortare prommis (in till stan)

2010-02-22 @ 20:35:51
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0